Privataus kelionės oru valdomą biudžetas

parašė , 2012-03-11 07:27

Kai dauguma žmonių išgirsti frazę, privačių oro kelionių, įprasta vaizdą, kad ateina keliones į galvą, yra Reaktyvumo nustatymo kino žvaigždės arba CEO, gulėti į odos sofa lova dėl jo Gulfstream Jet 30000 pėdų oro. Tačiau iš tikrųjų yra dešimtys tūkstančių orlaivių nuomos visoje Jungtinės Valstijos kiekvieną dieną. Šiame straipsnyje mes palies apie trijų skirtingų būdų, kad organizacijos ir asmenys valdyti panaudoti privačių oro kelionių be būti daugelio milijonierių.

Valandinis nuomau000dYra daug aviacijos bendrovių, taip pat privatiems savininkams, kurie siūlo jų orlaiviai privatų nuoma. Skirtingai nuo frachtavimo srove, privačių orlaivių nuomos nėra su pilotas, ir tikrai ne bet Nędznie plakiruoti stewardesses. Paprastai plokštumos nuomos pasirinktys, ateis valandą su orlaivių pvz
a Cessna Skyhawk arba Piper rodyklę, kurios laikomos mažų paskolos verslui orlaivių tipus.

Ne tik kas nors nuo gatvės gali eiti, nors nuoma plokštumoje. Kvalifikacijos reikalavimus įtraukti galiojantį piloto licenciją, galiojančią skrydžio fizinės (medicininio patikrinimo) ir nuomininkų draudimo įrodymas. Be to, daugelis plokštumos savininkų reikalauja įrodymo pagal ne priklausančiais atsakomybės draudimo politiką siekiant apsisaugoti nuo mažai tikėtina, bet labai pavojingų scenarijų nelaimingo atsitikimo.

Orlaivių nuomau000dDidesnis orlaivių, yra keletas lizingo variantų, kad paprastai galima. Pirmasis yra žinoma kaip ACMI, kuris reiškia orlaivio, įgulos, techninės priežiūros ir draudimo. ACMI nuomos būdu, nuomotojas suteikia orlaivio, visiškai mokamas įgulos, ir orlaivio techninės priežiūros ir draudimo. Nuomininkas turi visi degalų, iškrovimo, tvarkymo, stovėjimo ir saugojimo mokesčiai, taip pat vizų ir muito mokesčiai ir bagažo ir keleivių draudimas, kaip yra taikoma darbo užmokesčio. ACMI nuomos ilgis yra paprastai trumpesnis ilgio, kaip nuomininkas paprastai garantijas minimalų skaičių skraidytų valandų per mėnesį, o atitinkamai mokama, keliones neatsižvelgiant į tai, ar jie naudoja juos visus. Kartais ACMI nuoma-taip pat žinomas kaip drėgnas arba drėgnu nuoma, tačiau tiksli skirtumus tarp kiekvieno termino gali skirtis nuo šalyje.

Sauso nuoma-nuoma, pagrindinio lėktuvas be įgulos, draudimo, priežiūros ar kitaip. Nuomininkas yra paprastai reikalaujama užregistruoti orlaivio, jų vardu, ir terminas ilgis yra daug ilgiau trunka mažiausiai dvejus metus ir kartais daugiau kaip septyni ar ilgiau. Sauso nuoma paprastai naudojami išperkamosios nuomos bendrovės ir bankai.

Dalinės nuosavybėsu000dLėktuvas dalinės nuosavybės sąvoka paskolos verslui yra aplink keli savininkai skaidymas lėktuvo pirkimo kainą, ir tada sumokėjus papildomą mokestį idėja trečiajai šaliai naudotis planavimą, techninės priežiūros ir kitomis papildomomis išlaidomis. Dažnai, ginčai gali kilti tarp savininkų arba kurie abu nori naudotis naudojimo plokštumos per tų pačių datų, kai lėktuvas yra pakilti per prašomosios laiko dėl techninės priežiūros klausimais. Atsižvelgiant į didesnį sąnaudas priklauso plokštumoje, net dalinės pagrindu, sunku daugeliui dalyvaujančiųjų dalinės nuosavybės susitarimus priimti, kad jų orlaivis yra ne visada gauti nedelsiant.

Todėl Apibendrinant, o privatūs pramogų tikriausiai niekada nebus taip lengvai, kaip komerciniams keliones skrydžiams, nebūtinai nereikia eiti platinos į jūsų kitą albumą arba mesti keturių touchdowns, čempionai gauti prieigą prie jos. Per vis daugiau lizingo, nuomos ir dalinės nuosavybės programas, vis daugiau ir daugiau amerikiečių plaukioja privačių kiekvienais metais.

Rašyti komentarą